Dažniausiai užduodami klausimai

☀️ 10% nuolaida net ir nukainotoms prekėms! Kodas – VASARA ☀️

Dažniausiai Užduodami Klausimai

Čia rasite atsakymus į visus klausimus

Informacija apie prekes

Dauguma mūsų deimantinių mozaikų yra su kvadratiniais deimančiukais.

Prekės aprašyme rasite informaciją ar deimantinė mozaika yra su kvadratiniais ar apvaliais deimančiukais. 

Ne, fizinės parduotuvės neturime. Tačiau prekes galite nemokamai atsiimti Klaipėdos rajone. Jeigu norite atsiimti patys, prieš užsakant parašykite mums labas@dimo.lt arba per messenger.

Dėl papildomos informacijos apie prekes, rašykite mums el.paštu labas@dimo.lt

Taip, sąskaitas išrašome. Dėl sąskaitų išrašymo galite kreiptis labas@dimo.lt arba atliekant užsakymą pastabose nurodyti, kad reikalinga sąskaita ir rekvizitus.

Pristatymas ir apmokėjimas

Užsakytas prekes pristatome visoje Lietuvoje per 2-6 darbo dienas po apmokėjimo.

Šventiniu laikotarpiu siuntų pristatymas gali pailgėti 1-2 d.d.!

Kurjeriu ir paštomatu užsakytos siuntos pristatomos tik darbo dienomis, šventinėmis dienomis ir savaitgaliais siuntos nepristatomos.

Pristatymo būdai ir kainos:

VENIPAK / LP EXPRESS paštomatai + VENIPAK atsiėmimo punktai (kaina 2.90 €)
DPD paštomatai (kaina 2.90 €)
VENIPAK kurjeris (kaina 3.99 €)
DPD kurjeris (kaina 3.99 €)

Perkant už 60 € ar daugiau, prekes Lietuvos teritorijoje Jums pristatysime NEMOKAMAI (išskyrus Kuršių Neriją).

SVARBU! Užsakyme nurodykite tikslų telefono numerį, nes Jūsų nurodytu numeriu gausite pranešimą su siuntos atsiėmimo informacija.

DPD arba Venipak kurjeris siuntą Jums pristatys į namus, biurą ar bet kokiu kitu, Jūsų pasirinktu, adresu (išskyrus Kuršių Neriją)

Atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktuose paštomatuose arba atsiėmimo punktuose.

Siuntos į paštomatus ir siuntų atsiėmimu punktus pristatomos per 2-5 d.d.

Kai Jūsų siunta bus pristatyta į paštomatą ar atsiėmimo punktą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute ir/ar el. paštu.

Prekes iš DPD ir Omnivos paštomatų galite atsiimti per 7 kalendorines dienas. Siuntas iš Venipak/LPExpress paštomatų/atsiėmimo punktų galite atsiimti per 5 kalendorines dienos. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui.

Atsiimdami siuntą paštomate turėsite suvesti SMS žinutėje gautą PIN kodą.

Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių. DPD tel.: +370 5 210 67 77, OMNIVA tel.: +370 7 005 50 77, VENIPAK tel.: +370 7 005 52 21.

Prekes galime išsiųsti jūsų nurodytu adresu į užsienį per Lietuvos paštą. Dėl prekių siuntimo į užsienį, rašykite mums el.paštu labas@dimo.lt

Atsiskaitykite už prekes per bet kurią Lietuvos bankų internetinės bankininkystės sistemą. Šie mokėjimai yra pilnai automatizuoti ir įvykdomi per keletą sekundžių. Tai Lietuvoje populiariausias atsiskaitymo būdas.


Atsiskaitykite grynaisiais pinigais Perlo terminaluose, PayPost ir Lietuvos pašto skyriuose, Maxima kasose. Atlikus užsakymą į savo el. paštą gausite sąskaitą faktūrą, kurią parodžius Perlas, Maxima arba Lietuvos Pašto kasoje, galėsite apmokėti už savo pirkinius. Už paslaugą Perlas/Maxima/Lietuvos paštas gali taikyti papildomą mokestį.

Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.

Pakeisti arba grąžinti įsigytą prekę galite per 14 kalendorinių dienų Lietuvoje arba per 30 kalendorinių dienų Europos Sąjungoje ir kitose šalyse nuo prekių pristatymo dienos.

Keičiama arba grąžinama prekė turi būti pateikta tvarkingoje originalioje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos pakuotės, nenuplėštos apsauginės plėvelė ir pan.) ir toje pačioje komplektacijoje, kokioje pirkėjas ją įsigijo, su visais jai priklausančiais priedais ir dovanomis (jei tokių buvo).

Dėl grąžinimo parašykite mums el. paštu labas@dimo.lt, nurodydami užsakymo nr., grąžinimo priežastį, pirkėjo vardą ir pavardę bei sąskaitos numerį į kurį bus grąžinti pinigai, sąskaitos savininkas turi sutapti su pirkėju.

Keičiamos arba grąžinamos prekės turi būti:
– atsiųstos į Omnivos paštomatą adresu Dangaus gatvė 34, Slengiai, tel. +370 625 26085
– atsiųstos į DPD paštomatą adresu Dangaus gatvė 34, Slengiai, tel. +370 625 26085

Pardavėjas turi teisę nepriimti keičiamos arba grąžinamos prekės, jei ji pateikiama panaudota, neveikianti, subraižyta, neoriginalioje pakuotėje, nepilnos komplektacijos, sugadinta ar kitaip pažeista, pasibaigęs jos keitimo/grąžinimo terminas, taip pat jei prekė buvo pagaminta ar užsakyta pagal individualų kliento užsakymą ar užsakyta prekė yra riboto galiojimo termino.

Keičiamų ar grąžinamų prekių siuntimo/pristatymo išlaidas apmoka pirkėjas. Grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos neapmokamos.

Pinigai už grąžintą prekę grąžinami per 14 kalendorinių dienų, po to, kai prekė yra gauta, patikrinama, kad ji yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, yra visi įpakavimai, apsauginės plėvelės. Pinigai pirkėjui yra grąžinami į nurodytą sąskaitą. Sąskaitos savininkas turi sutapti su pirkėju.

Prekės keitimo atveju, keičiamą prekę pristatysime nemokamai.
Produkto grąžinimas įmanomas tik įvykdžius visus aukščiau išdėstytus terminus ir sąlygas.

Užsiprenumeruokite naujienlaiškį ir gaukite nuolaidą pirmam apsipirkimui